Friday, August 22, 2008

終於擁有... Pekkle 輕觸式座檯燈

係 19.08.2008 收到 blog 友 Ahirunopekkle1007 既通知,話發現左 Pekkle 燈既蹤跡,原本唸住呢個週末就會去搵,但呢兩日個心都係囉囉攣咁,成日都驚會比人買哂,咁岩尋晚約左班舊同事去旺角食飯,就係去食飯之前,偷出左九個字既時間去油蔴地尋下寶先...


因為我太心急既關係,冇等 Ahirunopekkle1007 搵個詳細地址比我,只係靠佢形容個大概位置就盲摸摸咁去搵,雖然我唔係路盲,不過都有少少擔心搵唔到嫁...  原來附近都兩、三間燈飾鋪,但係為左 Pekkle 燈,我都唔理得咁多,逐間搵!!


皇天不負有心人,終於都比我見到喇!


準備拆箱...



拆開個箱,見到 Pekkle 個頭喇!



登登登櫈!期待已久既 Pekkle 燈呀!



zoom 近 d 先~



燈光係以輕觸式開關,共分三級。試燈!


最暗...



中光...



強光...



暗光係要靠閃光燈先可以影到幅相,而中度同強光就唔須要,可想而知,光度都好足夠!


唔記得左之前 blog 友係拍賣網用幾多錢 bid 呢盞燈,我係以 $280 買番黎,其實都爭扎左一陣既,兩個字左咁多啦!



係呢度,真係衷心多謝 blog 友 Ahirunopekkle1007 既報料!!


No comments:

Post a Comment