Sunday, August 10, 2008

窩心禮物

星期五收到一份 internal document,係一位轉左 office 既舊同事發出既,因為當日公事繁忙,所以就將文件帶左番屋企之後先拆,一拆之下發現原來文件袋內,全部都係 Pekkle 最新既貨品!雖然我之前已經買左,不過當收到呢位同事送黎既禮物時,真係覺得好感動!呢位同事同我在同一個 office 一起工作左大概年幾之後,就已經調職左去另外一個 office。唔經唔覺,呢位同事調左走都有五年時間喇!係佢調走左呢幾年內,我地雖然冇乜機會見面,不過就差不多每日都會以 IM 聯絡!今次收到佢呢份咁窩心既禮物,真係既驚且喜!



其實係依家呢份工都做左有七年,係呢段日子,基本上我可以話冇乜大得著,唯一既收穫就係識到一班好同事,雖然大家既背景、嗜好都好唔同,尤其係年齡上,我係圍內既〝老大〞,計落同佢地真係爭左幾個 generation gap 嫁!可幸佢地又冇嫌棄過我,仲乜都預埋我呢個〝老人家〞一份添!真係好多謝佢地呀!


No comments:

Post a Comment