Monday, August 4, 2008

秋田鐵板爐端燒

今日與友人去左尖沙咀食爐端燒,餐廳都幾偏僻,由於我係第一次黎,都搵左一陣先搵到個門口,位處於天文台圍一幢大廈既地下至三樓,係屬同一個飲食集團,而我今次就係幫襯一樓既秋田鐵板爐端燒。


星期一既晚飯時間,都有八成既滿座率,相信呢間爐端燒既質素應該都唔錯!叫左個套餐,另加一客銀雪魚及雜菌露筍...


第一道:日本磯鮑


火焰龍蝦 + 日本磯鮑



第二道:海虎蝦



第三道:銀雪魚



第四道:生蠔



第五道:日本松板和牛



火焰日本松板和牛



第六道:和牛膏炒飯



第七道:炒雜菜〔套餐〕+ 另叫既雜菌露筍



仲有一個飯後甜品:雪糕〔無乜特別,所以冇影到〕


基本上,一位廚師照顧兩檯客,serve 我地果位廚師係位怕醜仔,睇得出佢好落力同我地 social,不過就好怕醜,唔係太敢同客人有直接既眼神交流,而且個人覺得佢好似背緊稿咁,好多時佢講既野不外乎都係介紹番佢煮既材料,點煮法,點處理,並唔係同客人閒話家常囉,但係都非常有禮貌既....


總括黎講,整餐飯既食物、服務、環境同價錢都 ok,不過以呢四方面黎講,我就會評〝服務〞呢方面係最高分囉!


1 comment:

  1. 個炒飯整左個哈哈笑, 好有創意
    [版主回覆08/06/2008 23:48:00]係呀!佢地仲會按客人既要求,將炒飯用既蛋漿整出唔同既祝福語句,例如:生日快樂、身體健康之類.... 你只要事前訂檯時講低就 ok 嫁喇!

    ReplyDelete