Sunday, August 3, 2008

agnes b. le pain grille

agnes b. le pain grille 最近係時代廣場開左間輕食店,尋日去 Sogo 既 Sanrio Summer Carnival 時,就當然要慕名〝拜訪〞一下啦....


其實之前已經去過 agnes b. le pain grille 食飯,相對價格而言,食味只係中規中矩,冇乜大驚喜,但係整間餐廳佈置、擺設,甚至連部分食物都以 agnes b. 既 logo 作點綴,所以如果以一名 agnes b. 既 fans 黎講,就一定會加分囉!由於我係唔飲咖啡、亦都唔多喜歡食麵包、蛋糕之類既食物,所以冇唸過去食野,純粹因為睇報紙介紹,呢一間係 agnes b. 全球第一間輕食店,所以就想去〝八一八〞...


去到空手而回又好似唔係幾好咁,所以我就買左一包報紙推介既榛子曲奇,而友人就買左杯牛奶咖啡。友人話咖啡質素唔係太好,與 Starbucks 價錢相若,佢寧靜選擇飲 Starbucks!個心即時沉左一半,心唸唔知 d 曲奇既質素又點呢?一試之後,發覺比想像中好,可能冇乜期待,就零舍有意外驚喜!


曲奇香脆可口,榛子味濃,仲可以啖啖都食到榛子粒,真係唔錯!$45 一包共 16 件,價錢都可以接受,值得一試!



不過友人試過後,卻認為 agnes b. 既曲奇比 Cova 既遜色,但係我就覺得岩岩相反囉.... 


就憑呢次經驗可以知道,口味呢樣野實在係好主觀同獨特,學蔡瀾話齋,每個人對食既要求都唔同,你覺得好好食,唔代表其他人都有同感!所以以後我唸我都唔會太過依賴食評呢樣野,最多只可以用作參考!


No comments:

Post a Comment