Sunday, December 23, 2012

No. 2 啫喱 Ahiru No Pekkle

終於都忍唔住要換公仔,就趁換聖誕版時一併換埋。一係就唔換,一係就一次過用咗 80 個印花換咗 2 個聖誕版同 3 個普通版!












懷住戰戰兢兢嘅心情去開嗰 3 個普通版,初時就算剪開咗個黑色膠袋,都仲係未睇到係邊個公仔,唯有將開口向下咁倒出嚟,第一眼就見到個橙紅色半球型『物體』... 係喇!係喇!仲唔係你?!啫喱 Pekkle?!即刻開心到大叫咗出嚟,仲笑咗出聲添... 一不離二,仲要開完一隻又一隻都係 Pekkle,真係開心到我癲,好彩當時係屋企,都係得我媽咪見到我咁失控嘅表現咋!









竟然有朋友同我講,佢事前係唔知道呢個公仔係可以用嚟儲物嘅,印象之中,7-11 嘅宣傳中好似有提及過嫁喎...









不過每款公仔可以儲物嘅容量都唔同,有 d 款式係比較大,而呢款 Pekkle 可儲物嘅地方就比較細少囉... 睇相大概可以知道,直徑就只可以容納到一個 Pekkle charms 咁上下...






每款公仔就好似 2010 年換購嘅 Crystal Charms 一樣,印咗嗰款公仔嘅全名同埋出產年份!






close up 睇清楚啦!






今次換公仔比上次換 Crystal Charms 時順利好多,一開始就已經換到兩個 Pekkle,我會將其中一個放喺屋企,而另外一個就會擺喺 office。依家開始,我亦暫停唔再換住,留番 d『彈藥』到下個月換第二期嘅『朱古力 Pekkle』喇!

1 comment:

  1. PEKKLE 其實有無中文名架?
    [版主回覆02/26/2013 01:43:07]根據台灣三麗歐〔Sanrio〕官方網站資料、同埋之前買過嘅 Pekkle CD,相信 Pekkle 嘅中文名稱應該係叫”貝克鴨”。

    ReplyDelete