Monday, December 10, 2012

Awfully Chocolate 最新 prepacked 系列

睇開我個 blog 嘅人應該都知道,除左 Pekkle 之外,朱古力同雪糕都係我寫 blog 嘅主要題材。

今次要講嘅係最新推出,OK 便利店獨家發售嘅 Awfully Chocolate 系列 -- 排裝朱古力同朱古力曲奇。





排裝朱古力共有三款口味,而曲奇就有兩款。








由於我個人比較老土,冇乜『勇氣』試新嘢,所以喺三款排裝朱古力之中,我只買咗其中兩款,冇買到海盬焦糖牛奶朱古力。





朱古力入口尚算幼滑,雖然個人嚟講都幾鍾意食果仁,不過單以呢兩款朱古力嘅味道去評,我就比較喜歡香濃軟心黑朱古力嗰款,因為在於我嚟講,香滑榛子蓉黑朱古力嘅味道都略嫌稍稍偏甜,而且始終都係有榛子蓉夾心,所以食落就冇軟心黑朱古力咁幼滑囉!





兩款曲奇都係以朱古力碎作主打,分別只在於我買咗呢款就係『雙重』朱古力,除咗有朱古力碎之外,連曲奇餅本身都係朱古力味,雙重朱古力,雙重口感...







總括嚟講,以咁相宜嘅價錢,又好難要求有好超卓嘅質素,只可以話都食得過囉。不過當初之所以會買呢個系列去試,除左因為係朱古力之外,好大程度都係因為佢嘅 package,貫徹專門店以黑白色 minimalism 嘅風格,去設計呢個系列嘅包裝,仲要擺係貨架當眼嘅位置,又的確係好引人注意嘅。

姑勿論個質素如何,我覺得以市場學嘅角度去睇,以 Awfully chocolate 本身嘅品牌效應、合理嘅售價,再加上出色嘅 package,都已經夠哂 gimmick,踏出咗成功嘅第一步。

1 comment:

  1. 朱古力同雪糕系好多人的至愛.
    [版主回覆02/26/2013 02:01:57]

    ReplyDelete