Monday, December 10, 2012

7-11 x Hello Kitty & Friends Sweet Delight 花車巡遊 @ 尖沙咀海防道

過去嘅週末,滿以為就係 7-11 x Hello Kitty & Friends Sweet Delight 花車巡遊『出車』嘅頭炮,因為之前睇網頁、雜誌介紹,都話架宣傳車係逢星期六、日,於全港各區行走,仲話宣傳車嘅行程要留意 7-11 嘅 facebook。點知上星期五晚去到 7-11 嘅 facebook,唸住 check 下佢地架宣傳車第一站嘅行程,先發現當晚架宣傳車已經喺銅鑼灣 Sogo、世貿一帶,展開咗宣傳嘅第一站!!

一心唸住可以『先睹為快』,結果唯有要留番第二日先再去做『追車族』啦...













整架宣傳車,裡裡外外搵勻哂,唔計 display 嘅公仔,就只可以搵到唯一一個 Pekkle 係車身,仲要貼正喺架車類似太平門嘅位置,結果就梗係搞到 Pekkle 杯啫喱冇咗一忽,變得唔完美囉!






宣傳車內擺放咗一個大嘅玻璃飾櫃,對街嘅一面係放咗第一期換購嘅十二款公仔。



 



而向車廂嘅一面,就係擺放咗第二期換購嘅公仔...





第一期換購公仔: Pekkle 啫喱

由於 Pekkle 擺放咗喺最側邊嘅下層位置,可憐嘅 Pekkle 比盞好強勁嘅射燈照住,我用嘅只係一部好 low-end 嘅『傻瓜機』,當我用 auto mode 時,因為街上唔夠光,但係射燈又太強,flash 就唔會閃,結果六隻 Pekkle 影出嚟就『黑忟忟』;但當用 flash forced on 嘅 mode,就會有 over 同埋反光嘅情況,兩害取其輕,結果就用咗有鎂光燈呢張。如果可以將 Pekkle 放喺中間位置嘅話,咁影出嚟嘅效果應該會靚好多囉!





第二期換購公仔: Pekkle 朱古力

第二期嘅公仔就將 Pekkle 擺咗喺上格,不過都係最側邊嘅,又係用盞強勁嘅射燈照住咗 Pekkle,好彩嘅係車廂內有燈光,所以就算用咗鎂光燈,影出嚟 Pekkle 塊面係雖然都係有反光同埋有陰影嘅問題... 不過都總比向街一面嘅公仔影出嚟效果好少少...
  




放喺街上嘅 Hello Kitty 紙版公仔...






放喺車廂內嘅  XO 紙版公仔。雖然我唔鍾意 XO,不過平心而論,我覺得呢個紙版 XO 靚過紙版 Hello Kitty 多多聲喎...






車廂內嘅擺設




 

 



講真,如果係 Pekkle fans 嘅話,其實係唔須要對呢架宣傳車存有任何『幻想』,因為真係冇乜 Pekkle 可以影。不過如果『奢望』可以拎到 Pekkle 貼紙嘅話,我都仍然願意做『追車族』... 最衰在場三位工作人員問乜都唔知,所以我根本都唔知遲 d 會唔會有印咗 Pekkle 公仔嘅貼紙免費派發,所以我先話係『奢望』....

總之上星期六,在場嘅工作人員就話當日只會有 My Melody 同大口仔兩款公仔嘅貼紙派囉。




 

No comments:

Post a Comment