Sunday, October 5, 2008

Pekkle 圍裙 + 迷你計數機

之前係 blog 友可愛小 win win 既 blog 入面知道佢買到 Pekkle 大人圍裙,因為自己之前係深水埗都買過一條同 pattern 既圍裙,可惜只有小童 size,一路都想買番條大人 size〔雖然我唔入廚...〕儲齊佢,今日就咁橋比我係灣仔見到,梗係二話不說就買啦!



係灣仔除左買左呢條 Pekkle 圍裙之外,仲買埋呢個迷你計數機。其實好耐之前都已經見過,雖然之後我每次行過呢間精品店都見到佢,但係一路以黎都冇買到,直至有 blog 友話以比呢間精品店貴 20% 以上既價錢買左之後,個心就開始間唔中會唸下佢... 今日舊地重遊,又比我再見番佢,而佢既售價仲要再比之前平左十幾個 %,唔買都驚自己會後悔〔雖然我好大機會當年已經買左,只係唔知擺左係邊!〕,所以結果都係帶左佢番屋企....



 


1 comment:

  1. 你就好啦!同Pekkle圍裙咁有緣 !
    [版主回覆10/06/2008 00:12:00]都係無心插柳!

    ReplyDelete