Saturday, October 25, 2008

2009 年 Pekkle Datebook

尋日收到雪藍既第一手消息留言,知道 Pekkle 出左 datebook,後來先發現原來今次應該係另一位 Pekkle blog 友甜姐儀更早發現,你地真係勁呀!經常都會有第一手資料!


記得上年既 Datebook 都只係賣 $6.9,相信今年價錢應該都係差不多,所以都冇唸過出去旺角買,因為以咁既價錢睇黎,相信我一來一回既車費都補唔番平左果少少錢.... 就係咁,我今日就去左公司附近既商務買,原價 $7,依家做緊九折,所以都係 $6.3 一本姐!好抵買呀!


今年首次出既 Pekkle 座檯月曆,都係用左呢種 font type,個人黎講,我唔係咁鍾意呢種字型,總係覺得唔夠得意、唔夠靚,襯唔起 Pekkle!



其實無論係字體定設計,我都係覺得舊年果本 datebook 靚 d... 不過咁,我唔敢太過奢求,只要 Pekkle 能夠繼續每年都出 datebook,我都會好滿足嫁喇!



No comments:

Post a Comment