Tuesday, March 11, 2008

Pekkle 直遮

原本唸住影埋 d 縮骨遮,先寫一篇〝Pekkle 雨具巡禮〞既 ,不過可能因為 d 縮骨遮實在太易於收藏,我記得係用一個盒裝住哂 d 縮骨遮,依家搵極都搵唔番個盒,相信好大機會呢個盒已經係入左〝倉〞,所以唯有 post 左 d 直遮上黎,同一眾 Pekkle fans 分享下先啦!


2002 年 Sanrio Gift Gate 出既塑膠遮,呢款遮既 size 比較細小,應該係比小朋友用既,同一款兩種顏色,分別係白〔即係透明〕同藍色。



睇下個遮柄幾靚!係個水晶膠立體 Pekkle 黎嫁!我就係因為呢個公仔而買,仲買左兩把,唸住一把儲、一把用.... 點知後來又有一位舊同事送多左一把比我,所以依家我有三把呢 d 遮....



都係 2002 年既出品,不過就係 Ellon 出既!



2003 年 Ellon 都出左一把小童用既膠遮。




都係 2003 年 Ellon 既出品。不過呢把就係大人用既木柄遮...



2004 年 Sanrio Gift Gate 既出品,呢把遮好記得係又一城既 Gift Gate 買既,佢地發售時,專程將把遮打開,再掛起係天花板既位置,離遠已經見到成把都係 Pekkle 公仔既遮,靚到真係唔買唔得,我果次真係即刻衝入舖頭買嫁!唯一美中不足既地方就係有閃粉囉!如果拎黎用,係有少少浮誇既,不過我依家都用緊嫁喎....


見唔見到個手柄位同扣鈕位都做得好仔細呢?手柄就印滿 Pekkle 公仔,個扣鈕係一個立體 Pekkle 頭黎嫁!


 


2005 年 Sanrio Gift Gate 既出品,個 style 有 d 似上面 2004 年藍色果一把,個手柄位一樣係印滿 Pekkle 既公仔,分別在於變左粉紫色之外,亦都係唯一一把,係八瓣既遮布之中,一共有五個唔同既 pattern,工序應該會比造一般同 pattern 既遮款多囉,所以應該都幾須要手工嫁!而且,仲有一個 Pekkle 吊飾隨遮附送添呀!係稍嫌隻顏色 fancy 左 d,不過都係一樣咁正!



2007 年 Ellon 既出品,係目前最新既 Pekkle 雨具,唔知遲 d 會唔會再繼續出呢


以顏色同圖案而論,Ellon 既設計係比較低調同沉實,會較適合大人用;而 Gift Gate 既 design 就比較粉色同花巧,適合一 d 童心未泯既人用.....  不過可能係因為設計較為實用,所以 Ellon 既直遮一路以黎,都係比 Gift Gate 既賣得貴少少既。不過有兩個唔同既 style 都好呃,咁樣大家就可以隨住自己既喜好,各取所需囉。至於我,我係 Pekkle 既 fans,只要唔係超貴既話,當然係一概都買左先算啦!


遲 d 等我搵番盒縮骨遮出黎時,再 upload 埋上黎同大家分享啦!


No comments:

Post a Comment