Friday, March 14, 2008

富豪雪糕車

自從番左呢份工之後,係午膳時間,間中都會停左架富豪雪糕車係公司附近,不過礙於好多因素,咁多年黎都未幫襯過。係大概年半前,停泊雪糕車既位置,進行左一個大規模既修路工程,加上有一條專線小巴既加入,我已經再冇見過富豪雪糕車既蹤影...


道路維修工程終於都係上星期尾完成,就係尋日,熟悉既富豪雪糕車又再出現係同一個位置!當時心唸:可惜依家番緊工,如果係屋企見到你,我一定會幫襯.... 就係咁,我同富豪雪糕車又再一次〝擦身而過〞.....


當晚,正安坐家中等待食晚飯期間,耳邊又傳出一陣陣熟悉既音樂聲..... 探頭外望,竟然真係有架富豪雪糕車停泊左係度,唸一唸,搬入黎呢度都已經有七年幾,從未見過有雪糕車入黎.... 心中不禁唸:唔通個天真係聽到我今日晏晝講既野? 如果真係咁,我更加冇理由一再推卻上天〝善意〞既安排卦?! 所以唔理係唔係要食飯,都一個箭步就衝左落街買.....



究竟幾耐冇食過富豪既軟雪糕呢?我唸最少都有十年.... 已經唔記得當年既售價,不過以依家賣七蚊一杯睇黎,應該都係以倍數增長左!不過鬼叫依家潮流興〝集體回憶〞咩?我都要趁下熱鬧、支持一下既!



個賣相麻麻地....食味又唔係咁好,而且以咁既價錢,其實可以話唔值!不過加埋份童年回憶係入面呢?就變左無價囉!



咁難得比我遇到架雪糕車,無理由只係食一個軟雪糕咁少嫁嘛,點都要買番 D 野既!睇個價目表,有樣叫〝珍寶橙冰杯〞,相信係類似 sorbet 既野,本來想買,點知話賣哂!唯有退而求其次,買左甜筒囉!一共有三種味:雲呢拿、朱古力同蜜瓜,覺得蜜瓜味好似好怪咁,所以只係買左前兩款,依家都仲未食,唔知食味會唔會有驚喜呢?


No comments:

Post a Comment