Saturday, March 8, 2008

鼎泰豐

睇雜誌介紹,台灣鼎泰豐直營店係新港中心開幕,仲要講到無論午飯或晚飯時間,都例必座無虛設!對於一個從來都未踏足過台灣既人黎講,都想慕名試一試,睇下佢既菜式到底有幾好?點解會由台灣紅遍世界各地都有分店咁巴閉....


為左避免人多擠迫,當然要快人一步到場啦!所以我就揀左星期六上晝既十一點幾既時候去到,相信可以慳番唔少排隊時間...


可能真係因為十二點都未到,果然唔單只未有人龍出現,d 位仲多到可以任我揀,我就選擇左近門口對正一大缸金魚既位置,魚缸真係好大,入面養住既應該係叫獅頭魚,我唸應該都有五十條以上,魚缸既位置又當眼,真係幾靚嫁!其實我係好想影低缸金魚 upload 上黎比大家睇下既,不過礙於小小既 area,都已經有三位服務生 serve,佢地係咁行黎行去,我根本都冇辦法影到...


裝修雖然唔算堂皇華麗,不過都好舒服、整潔,服務生服務都算好勤快同周到,係環境同服務呢兩個環節,已經算係中上。



至於食物方面,因為我其實唔食小籠包既,不過因為係蟹粉既關係,蟹粉小籠包就例外囉! 所以就叫左一客蟹粉小籠包、一客清炒豆苗、一碗排骨麵、一客小食牛肚.... 價錢其實唔算貴,所以份量都相對偏細,可能我太大食既關係啦!如果一大班人黎食,我相信都要樣樣開雙先夠分!



食完主菜,甜品當然就唔少得啦!叫左一客豆沙小包,做法其實同小籠包一樣,只係餡料換轉成紅豆蓉,雖然紅豆蓉塞滿整個包〔佢個皮都算薄,幅相都應該隱約睇到滿滿既紅豆蓉啦〕,幸好都唔算太甜,唔會食一個已經有飽滯既感覺!



當我離開鼎泰豐時,都已經係差不多下午一點鐘,人龍已經結集左係舖外,多人多到有少少誇張!其實總括黎講,我覺得整體食味一般,並唔係十分之出色,不過係服務方面,倒係值得一讚!學我舊同事話齋,如果想慕名去試下都無妨既!


 


No comments:

Post a Comment