Thursday, February 28, 2019

Pekkle Cafe... 再見喇~~

雖然我並唔係一位活躍嘅 Pekkle fans,但係鍾意咗 Pekkle 超過 25 年嘅我,其間並冇『見異思遷』,又或者好『博愛』咁同時間鍾意其他唔同嘅卡通人物,所以我仍然係會認為自己係一位 Pekkle 鐵粉。既然係鐵粉,全球首間 Pekkle Cafe,我又點會唔去朝聖呢?

正如我之前所講,我並唔係一位活躍嘅 Pekkle fans,所以我根本都唔知 1/12/2018 會有個開幕『特備』節目,當我知道嘅時候,已經係太遲喇!兩場見面簽名會一早已經爆滿,我唯有趁 Pekkle Cafe 30/11/2018 試業嗰日,就請假去先睹為快啦!眨下眼,呢間限定 Pekkle Cafe 終於都嚟到最後一日... 試業當日請假去,所以好頭好尾,到最後一日,我都一樣請假去 Cafe...

原本唸住今日係閒日,應該都唔洗訂檯,好彩朋友有先見之明,佢都係覺得訂咗檯會穩陣啲,其實今日午市並唔係好多客人,但係餐廳竟然係唔接受 walk-in 客,唔知係咪因為要準備之後兩場 farewell party,為免阻礙佢地嘅預備工作,所以我見到就算餐廳仲有起碼一半檯,仍然阻止 walk-in 客入座... 心唸好彩朋友一早訂咗檯,否則我就唔可以好『完美』咁,頭、尾兩日都支持到 Pekkle Cafe 喇!

當日有好多精品開始做傾銷,所以就算入唔到餐廳食飯嘅顧客,都會買啲精品離開,絕對唔會空手而回... 不過大部份精品,其實我之前已經買哂,所以今日主力反而係食,因為我想儘最後嘅努力,儲番多一套非賣品嘅襟章嚟留念...









當日見到餐廳預備咗好多食物,唔知係咪用嚟招待兩場 farewell party 嘅顧客呢?









No comments:

Post a Comment