Sunday, December 12, 2010

Sanrio 50th Crystal Charms - No. 3 Ahiru No Pekkle

多謝 blog 友愛麗生報料,眾裡尋 "鴨" 千百度..... 終於都比我買到佢喇!


每個人既價值觀都唔同,其實我一向都好反對 "炒賣" 呢 d 風氣,奈何.... 比 7-11 "折騰" 左兩星期之後,都不得不向現實 "低頭".... 一收到 blog 友既報料,已經忍唔住去探路,初初由地庫開始行,行左三層都搵唔到,估唔到 "寶物" 確係沉歸底,行到去頂層,終於都比我見到佢喇!超開心呀!



雖然影到反哂光,不過背面刻有 Pekkle 既全名同出產年份,點可以唔影低留念呀?



過去兩星期係 7-11 亂買野既錢,再加埋加錢換吊飾既錢,呢個現貨既價值相比之下,個人覺得實在係抵!!依家已經有一個 Pekkle 係手,起碼叫做安左自己個心先。雖然我決定唔會儲齊全套,但並唔代表我會停止唔再換,因為仍然希望可以儲到多個 Pekkle嫁!所以有緣睇到呢篇 blog 既朋友,如果你地抽到 Pekkle 而又唔要既話,非常歡迎你同我交換嫁!!真正既多多益善、少少無拘!!


2 comments:

  1. 你仲要吾要??
    [版主回覆01/10/2011 01:23:00]要呀!你有?賣幾多錢?可唔可以用其他 charms 交換?你想要邊隻公仔既 charms?

    ReplyDelete