Tuesday, December 21, 2010

Pekkle DIY 包包

係 blog 入面,我已經不下數十次話自己完全冇美術天份,又有 "手腳唔協調症",所以對於 DIY 既作品,永遠就只有一個 "恨" 字.....


記得之前係 blog 都提過,話好想換左依家用緊既 DIY Pekkle 包包,當年係無意之中係街邊既檔口發現,雖然係老翻,但係手工精細,Pekkle 布既 pattern 又靚,唔經唔覺都跟左我幾年,不過可能日日都帶住係身既關係,無論係用機洗、用手洗、落埋漂白水洗都好,仍然係回復唔到呢個包包既舊觀。因為咁,兩年前我試圖係一般既床品訂製 Pekkle 包包,出黎既產品當然係失敗之作啦!


估唔到我只係比我朋友望左一眼我舊包包既相,佢就已經二話不說整左個似模似樣既包包送比我!要知道,佢只係一名文職,唔係專業,只係業餘性質都可以做到咁既質素,佢真係好勁呀!


我係絕對冇交過實物比我呢位朋友睇,但係造出黎既 size,竟然係一模一樣!超勁!!



朋友已經專登遷就 Pekkle 公仔,將布上既 Pekkle 大公仔,各自出現係前、後幅,好靚呀!係塊布有 d 少瑕疵,所以個包包正面係花左 d 既....



朋友話車拉鍊係佢第一次既嘗試,所以對佢黎講係有 d 難度.... 不過,我睇完件實物之後,真係想像唔到佢會遇到咩困難囉!心中只有兩個字:good fit!



朋友話,如果我唔介意,將拉鍊位改為口金既話,效果會更完美...... 但係,我覺得呢個已經夠哂好喇喎!唯一美中不足既地方,就係開口位太窄,所以拎同放野時,都比較吃力,但係除此以外,真係幾近完美喇!簡直係可以拎出街賣既質素!! 


呢位朋友之前已經 DIY 過 Pekkle 既摺紙、八達通套、水晶果凍蠟燭、口金包包、電話繩等等既精品比我,真係好多謝佢呀!


No comments:

Post a Comment