Sunday, July 15, 2018

北海道手信 - 日式和果子軟膠公仔

相信一眾 Pekkle fans 對呢個日式和果子軟膠公仔一啲都唔陌生嫁喇?我唸有部份鴨迷一早就已經經 facebook fans page 預定咗,係我呢個古老石山,總覺得網上交易好麻煩,又好似有啲危險咁,所以我都極少經網上買嘢,原本唸等香港入貨先買,點知 Gift Gate 一上架,Pekkle 就已經賣哂,其他精品店係有,但係定價又貴 Gift Gate 好多,正猶豫緊買唔買貴貨時,家人就帶嚟呢份手信比我喇!仲要一買就買咗三個添,勁開心呀!




日本直送,所以只得日文,冇咗香港嘅中文安全標籤。



不過可能家人唔係好識揀,三盒之中,就只有一盒係未經拆封嘅『原裝』包裝... 點解我會知?因為三隻之中,只有一隻係有個膠套套住,顏色亦比較鮮明,而呢外兩隻除咗冇咗個膠套封住之外,仲變咗隻癡肥版 Pekkle,顏色亦都變得好淡,明顯係比人『蹂躪』完嘅效果...







No comments:

Post a Comment