Friday, January 13, 2017

雅芳婷最新 Pekkle 1000 針床品

等咗好多年,終於都等到雅芳婷再推出 Pekkle 床品喇!

今次係用上 1000 針嘅布,感覺應該係會更順滑、更柔軟,而且應該會係更加耐用嘅,事實係唔係咁樣,就要用過先知喇。不過,亦都係因為咁,價錢比以往推出嘅系列貴好多,但係咁難得有 Pekkle 新花床品喎,又點捨得唔買呢?最多咪買少套囉...

因為價錢問題,我今次只係買咗一套床單同埋一個被袋,都已經要七百幾八百蚊... 真係有啲貴,所以都冇再買多一套做後備/收藏...




今次呢個設計好靚呀,以往我都係只愛 Pekkle 一個嘅設計,有少少嫌棄佢家族嘅其他成員嫁嘛,估唔到今次出哂『一家大細』嘅設計,我都會咁鍾意囉... hahaha...

無論係張床單、被袋,抑或係枕頭袋都好靚... 以我所知,雅芳婷一向都有為呢個系列嘅床品,另配個裝枕袋發售,唔知點解,偏偏今次 Pekkle 呢款又冇喎,仲想平平地買個枕袋收藏,可惜冇得賣。對於我呢啲瞓單人床嘅人嚟講,得一個枕袋都唔夠我用,強烈希望雅芳婷稍後會推出 Pekkle 個裝枕袋發售啦!



另外,雅芳婷都有推出同款嘅攬枕,分大、細兩個 size。個人覺得,大 size 嘅花靚過細 size 好多,但係如果買個大 size 嘅攬枕番嚟擺喺我嗰張已經擺滿大、小 Pekkle 公仔嘅單人床上面,我唸,我應該都要轉為打地鋪瞓... 所以,結果我都係冇買到個攬枕囉。

一唸起今年新年可以有新花 Pekkle 床品用就開心哂!希望雅芳婷可以 keep 住落去,就算唔可以每年都出新嘅 Pekkle 床品,最少都可以每兩年出一款呃?

No comments:

Post a Comment