Tuesday, January 15, 2013

7-11 x Hello Kitty & Friends Sweet Delight 公仔 - 第六週戰績

好幸運第一次換公仔就已經比我換到兩個心儀嘅"啫喱 Pekkle",所以喺呢段時間我都冇再換公仔,只係 keep 住儲印花。亦都係因為咁,唔經唔覺原來我已經停左三個星期冇 update 呢個『系列』嘅 blog!不過,聽日就係第二期公仔上市嘅大日子,梗係要 update 一下目前我儲印花嘅『成績』喇!

經過呢三個星期嘅努力,印花嘅數量一共增加咗 142 個,依家已經累積到有 274 個印花喇!

一共有 15 張貼滿 16 個印花嘅印花卡。聽日可唔可以再下一城,即時換到"朱古力 Pekkle",就係靠哂呢 15 張印花卡喇!




仲有一張未貼滿嘅印花卡...





當然,最緊要就係我唔捨得用嘅 Pekkle 印花啦!






希望唔洗出動到我呢 d 私伙 Pekkle 印花,就可以比我順利換到"朱古力 Pekkle"啦!聽日開始,我又要『繼續努力』喇!

1 comment:

  1. 好多印花.
    [版主回覆02/15/2013 13:00:24]粒粒印花搣開都『有血有汗』嫁... 不過其實對比起上次換 Crystal Charms,今次明顯係收歛左好多嫁喇!

    ReplyDelete