Tuesday, January 22, 2013

全城至靚 Pekkle 賀年揮春

16/01/2013 開始,7-11 換 Sanrio 公仔嘅推廣就由第一階段嘅甜品系列,進入第二階段嘅糖果系列,而各 7-11 嘅店舖都換上新裝配合糖果系列嘅主題。




















除咗以上第一期甜品系列都會有嘅一般『裝飾品』之外,年近歲晚,當然就唔少得充滿農曆新年氣氛嘅佈置啦!每個有份參與呢次換購推廣嘅 Sanrio 公仔,都有推出賀年揮春,一共 12 款,我都係去到 7-11 嘅主題店,先可以一次過影低全套12 款嘅賀年揮春咋!


  


鬼叫我係 Pekkle fans 咩?偏心 d 都要啦!我只係 close up 咗 Pekkle 嘅賀年揮春!取其諧音,"Duck 心應手"、又有可愛嘅 Pekkle,再加上係有錢都買唔到嘅非賣品,我真係覺得呢張係全城至 cute 嘅 Pekkle 揮春,每次見到都有想撕落嚟、據為己有嘅衝動呀!當然我都只係唸下姐,斷唔會做 d 犯法嘅事嘅!不過,當我第一次見到呢張 Pekkle 揮春時,真係傻到有唸過為咗想拎到呢張揮春,不如去 7-11 做番一頭半個月嘅 part-time sales 嫁!




No comments:

Post a Comment