Monday, September 17, 2012

Pekkle 雙面玻璃貼



通貨膨脹,仲以為樣樣嘢都會比以前昂貴,估唔到 Pekkle 最近推出嘅雙面玻璃貼,售價竟然比十幾年前相若,印象之中,仲要平咗添...







記得以前嘅雙面玻璃貼都推過兩、三款,連翻版都有出過〔下面張相長方形嗰張〕,當時好似都要賣廿幾蚊一張...


 




 
經過左十年八載後嘅今日,再次推出雙面玻璃貼,售價都冇乜點變過...好抵買喎! 



今次雙面玻璃貼紙係由 Ellon〔Manis〕推出,所以佢地都沿用番之前其中之一個系列產品嘅設計,一望就已經認得出係 Ellon 嘅產品。
不過今次值得一讚嘅就係佢地終於都察覺到自己串錯咗 Pekkle 個全名,所以雖然今次都係用番之前嗰個系列嘅設計,不過 Pekkle 個名就已經改正咗!其實會唔會係 Ellon 都有派職員喺網絡『監控』住有關佢公司嘅資料,當知道咗我地一班 Pekkle fans 指出佢地嘅錯處之後,就加以改正呢?不過無論原因係乜都好,『知錯能改』都係值得讚賞!!







No comments:

Post a Comment