Monday, July 18, 2011

朱古力雪糕

夏天又到,又係我呢個朱古力雪糕狂魔出動既日子.... 夏天叫做開始左個零月,我已經試左三款新推出既朱古力雪糕...

第一款係最先推出既 Dreyer's Deluxe Collection - Belgian Triple Chocolate。隨住香港人更加識飲識食,Dreyer's 已經由從前既雪糕名牌,『降格』左去 "平民雪糕" 級數。 Dreyer's 係香港曾經 "消聲匿跡" 左一段時間,近兩、三年又好似 "捲土重來" 咁... 無論係雪條、甜筒、定係雪糕杯全部都試過哂,無乜大驚喜,惟獨呢一款 Belgian Triple Chocolate 令我有一試難忘既感覺。



原則上我只喜愛黑朱古力,相反就好抗拒絕白朱古力。所以當我買呢款雪糕之前,都掙扎左一陣,好彩都冇選擇錯誤。個人覺得,呢款朱古力雪糕果種濃得化不開既黑朱古力味道,再加上大眾化既價錢,真係比好多雪糕專門店或者係朱古力 名店既朱古力雪糕更為香濃、更抵食,完全岩哂我呢個鍾意特濃朱古力口味既人!



至於呢款 Haagen Dazs 既流心朱古力雪糕,我係比佢既流心吸引而買,因為單睇雪糕既顏色,原本都唔期望佢會太過香濃,只係唸住加埋雪糕內既流心朱古力漿,應該都可以 "彌補不足"...



食完之後都有 d 意外驚喜,雖然朱古力味唔夠 Dreyer's 咁香濃,不過好滿意佢既 "流心" 效果,我已經冇跟足指示要將盒雪糕擺係室溫 5 分鐘,等雪糕內既朱古力漿溶化後先食,但係都一樣做到有流心既效果,感覺 "神奇"....



最後呢款係 Amiko 既雪糕,以價錢而論,係三款雪糕之中最貴既,可惜亦都係令我最失望既一款!



一係唔買,一買就買左四款唔同既口味,最先試既當然係我既至愛 Chocolate Hazelnut。原本我係想買純朱古力,不過 sales 姐姐話 Chocolate Hazelnut 係期間限定,又係新口味,仲話其實同朱古力差唔多,只係多左一種榛子既味道... 除左朱古力之外,我最愛就係果仁,所以最終都係買左呢款朱古力榛子試下。



其實並唔係話佢 d 雪糕唔好味,只係作為一個黑朱古力既愛好者黎講,呢款朱古力就真係差左少少囉!佢既雪糕係好滑,亦都好香奶味,果仁味都好出,只可惜以我食 Dark Chocolate 為目標既準則黎計,呢款雪糕就確係三款之中,比較遜色既一款!



總括黎講,食野呢 d 都係好個人既口味,好難定好與壞,我覺得好正既 Dreyer's,未必岩哂所有 chocolate lover 既口味,同樣道理,我覺得遜色既亦唔代表佢係差既... 呢 d 都純粹係個人既喜好。大家有興趣既話,都可以買黎試下嫁!

No comments:

Post a Comment