Saturday, June 20, 2009

美心西餅 -- 魔鬼蛋糕

對於我地呢個冇乜人鍾意食蛋糕既家庭黎講,要『消滅』一個睇起上黎起碼有磅半以上既蛋糕,真係有 d 難度,不過我體內既 "朱古力魔鬼" 比一句『以 70% Valrhona 朱古力製成』既宣傳句語『喚醒』左,忍左個幾兩個星期之後,呢隻 "魔鬼" 始終都戰勝左理智,本著買左先算,唔理食唔食得哂既心態,終於都係前日買左黎食...


食野最緊要係味道,其次包裝都好重要,係未嚐呢個蛋糕之前,以價值而論,呢個包裝都算唔錯嫁喇!



唔知點解,天使蛋糕有對『天使翼』做 logo,魔鬼蛋糕就以對『蝙蝠翼』做 logo,唔知魔鬼同蝙蝠有咩關係呢



外型都算 ok 啦!其實除左個宣傳語句之外,呢個外型都係吸引我想試既原因之一...



呢盒係隨蛋糕附上既『魔法脆脆』,同之前美心出既天使蛋糕一樣,都係 gimmick 黎姐,講穿左咪係脆卜卜既糖粒,仲要係甜到漏果隻!係先要自己整碎,再灑係蛋糕上面食,但係當我用佢隨盒附上既膠棍企圖壓碎時,彈到一檯都係之後,結果仍然係無辦法將 d 糖粒整碎既....失敗!



切開左個樣都叫 ok 既,好有朱古力 feel 囉!不過一刀切下之時,都知知地出事嫁勒... 不過當時希望係自己估計錯誤啦!



上碟之後,加埋 d 整極都唔碎既糖粒,齋睇個樣都仲 ok 既,可惜一食就出事!對於我黎講,呢個蛋糕實在偏甜左 d,唔知係因為厚厚既朱古力 cream 累事,定係果 d『魔鬼脆脆』出事?總之食完呢一片之後,已經感覺到好膩... 雖然我唔多鍾意食蛋糕,不過係我心目既海棉蛋糕,應該係又鬆又軟,好有彈性,呢個蛋糕係呢方面既表現,明顯係差少少先合格,唯一既好處就係都算有香濃既朱古力味囉!當然,相比係食 Valrhona 既 plain dark chocolate,就算冇 70% 既濃度,都比呢個蛋糕更香濃囉!不過對於一 d 唔多喜歡略帶甘苦既 dark chocolate 味既人黎講,呢個蛋糕就岩岩好囉! 



呢個蛋糕我結果要分三日,仲要撥開哂 d cream 先可以食得哂!最後一次食時,蛋糕既邊位已經開始變硬,口感比第一次食時仲要差 d...


百四蚊一個蛋糕都唔算貴,對於我呢個朱古力怪黎講,都叫做『完』左個心願啦!如果對於一 d 鍾意食朱古力,但又唔喜歡太濃可可味既人黎講,都可以一試既!


1 comment:

  1. 咁得意有天使又有魔鬼蛋糕~
    [版主回覆06/21/2009 01:58:00]係呀!其實魔鬼蛋糕咪就係美心之前出既天使蛋糕既朱古力版咋嘛!

    ReplyDelete