Sunday, June 14, 2009

Pekkle 背心、短褲套裝

好多 Pekkle fans 一早都已經買左既背心、短褲套裝,我終於都買左喇!


因為知道自己 "冇本事" 著呢 d 衫,所以都唔急住要即刻買,結果就可以用一個比征服世界要平既價錢買到,所以話呢 --- 『遲』人一步,理想達到嘛...


係唔係望上去好似好大件咁呢?梗係啦!我咁大份,梗係要買 XL 啦!就算明知自己唔會著都好,我都唔會扮瘦買細碼既...


\


件背心既公仔雖然冇乜特別,不過都總好過條褲,完全冇公仔,好心係褲腳印個 Pekkle 頭都好啦!唔洗咁孤寒呀?


學 Korean Pekkle 話齋,有乜可能個個公仔都有一款兩色選擇,係得 Pekkle 得一種色咁偏心嫁?個老板太唔識唸啦!為左慳番少少錢,就只係為 Pekkle 出一種色,佢未免太睇少我地呢班 Pekkle fans 既 "購買力".... 希望佢真係會 "從善如流",今年會出番正牌既 Pekkle 冬季睡衣啦!


No comments:

Post a Comment