Thursday, November 13, 2008

菓匠茶屋 Kasho Chaya

大概三、四個月前,沙田 City Super 引入左兩間日本果子店,分別係亞月家同菓匠茶屋,亞月家主力係賣大判燒,而菓匠茶屋就係賣和菓子。


之前係菓匠茶屋買過銅鑼燒同大福,不過最愛仍然係佢地既竹葉糯米糰,糯米糰係師傅現場即製既,外層新鮮又煙韌,但又不失軟熟既感覺,而內裏既紅豆餡料,有紅豆香又不會死甜,食得出係靚料,但係價錢又唔貴喎!所以個人黎講,呢一款和菓子算係物超所值!可惜食過兩次之後,已經無辦法再買到,問過店員,先知道原來沙田店唔會再有呢一種竹葉糯米糰,只有另外一款非即製而加左艾草既竹葉糯米糰.... 係有 d 失望既情況底下,見到佢地出左一款新既產品 ---- 『十勝紅豆湯丸子』。鍾情紅豆既我,見到『十勝紅豆』四隻字已經深深被佢〝吸引〞住,即刻買番屋企試下先


十勝紅豆湯丸子



竹葉糯米糰



因為放工番到屋企已經係晚飯時間,要食完晚飯,攤抖一陣先食得落呢個甜品,雖然已經凍左,不過一樣冇令我失望。紅豆煲到起哂沙,充滿豆香,唔同一般中國產既紅豆咁,就算同樣煲到起沙,但係成碗紅豆沙都會充滿紅豆〝衣〞,當堂扣哂分!完全比唔上呢碗『十勝紅豆湯丸子』!除左紅豆湯出色,就連丸子都有一手,細細粒,煙韌之餘又不至於咬唔開、黐牙。不過唔知係唔係日本人特別嗜甜,所以唯一可以挑剔既地方就係甜左少少囉。


 


〔後記〔10/12/08 〕:唔見紅豆湯一段日子,店員話聖誕節前會再番貨,果然今日再見其蹤影,二話不說立即買下,番到屋企急不及待拎黎食,點知就出事..... 今次既質素係強差人意囉!又甜又杰,甜到簡直係有 "拿" 喉既感覺.... 好失望呀!不過我唸我都會再比多一次機會佢,遲 d 再試多一次,如果味道仍然係咁,唉... 我唸我會放棄再向朋友推介呢款甜品囉!


1 comment:

  1. 甜品...我鐘意...
    [版主回覆11/14/2008 18:14:00]我都『選舉性』地好鍾意....
    不過雪糕、朱古力、紅豆.... 呢幾樣基本上就冇乜走雞....

    ReplyDelete