Friday, December 16, 2016

2016 年 12 月 16 日第 577 期 U-magazine 特別版〔:Chocoolate x Sanrio Characters 旅行收納袋〕

:Chocoolate 為慶祝成立十周年,與唔同產品嘅品牌推出一系列嘅聯乘計劃。其中最令我地一眾 Pekkle fans 眼睛發光嘅,當然係 :Chocoolate x Sanrio characters 嘅服裝啦!之前幾日係報紙見到推廣專欄稿時,已經見到 Pekkle 影蹤...

因為 Pekkle 嘅關係,搞到我時不時就上網 search 下呢個聯乘計劃嘅詳情,知道呢個系列嘅上架首日日期係 16/12/2016,首日只限於尖沙咀 The One 嘅 :Chocoolate 分店有售,其餘分店就係 17/12/2016〔星期六〕先正式公開發售。

相信係為咗配合宣傳攻勢,16/12/2016 出版嘅第 577 期 U-magazine 特別版〔其實星期四已經有得賣〕,隨書附送 :Chocoolate x Sanrio characters 旅行收納袋,由於係非賣品,仲要係有好多一線 Sanrio 公仔,所以我都好擔心買唔到書。星期四一朝早已經去到七仔,點知佢話仲未番貨,冒住番工遲到嘅危險,終於都比我等到七仔番書,二話不說,梗係即刻比錢拎書走人啦!









由於之前驚死自己會買唔到,一早叫定朋友見到就即刻幫我買,結果我係買到三本特別版囉。



由於趕住番工嘅關係,匆忙之中並冇乜留意原來印喺個袋上面嘅公仔係會分別嫁。由於印花布料剪裁關係,一個袋係有機會最多出現四個完整 Pekkle 嘅公仔。好彩我嗰三個袋之中,都有一個係有四個完整嘅 Pekkle,另外兩個袋就有三個半 Pekkle。



正面出現嘅第一個 Pekkle





第二、三個 Pekkle 就出現喺袋側嘅位置,一個印喺頂部,而另外一個就印咗喺靠底部嘅位置。



至於第四個 Pekkle,就出現喺袋嘅背部,呢個就係『關鍵』嘅第四個,如果剪裁得宜,就會出現以下呢個完整版嘅 Pekkle,否則,Pekkle 就會『慘被』削頭、削身,剩番一少部份嘅 Pekkle。
 
 

旅行收納袋間格同一般收納袋無異,純粹都係為咗印喺袋上面嘅 Pekkle 嫁咋!^^

No comments:

Post a Comment