Sunday, July 24, 2016

置富 Malls Ahiru No Pekkle 夏水禮開幕禮 - 攤位有獎遊戲〔限量版 Pekkle 膠扇及 Pekkle 貼紙〕

其實我最初覺得呢個開幕禮好似好無謂咁,所以都唸住唔參加... 好彩最終都係去咗,仲要好好彩一早就去到,結果就喺我閒逛打發時間之際,無意中發現有兩個有獎攤位遊戲,擺放咗喺開幕禮舞台嘅另一邊,咁我先可以有機會贏到限量版嘅 Pekkle 扇同埋 Pekkle 貼紙咋...















憑商場當日任何消息,不限金額,均可從『釣釣樂』同『拋拋樂』兩款攤位遊戲中,任選一款。只要係限時之內,釣到三條魚或將膠圈拋中三條不同嘅雪條內,均為之勝出。凡勝出者,皆可從 Pekkle 扇或 Pekkle 貼紙兩款禮物中,任揀一款。

連張攤位遊戲指引都整到咁靚,真係好想帶番屋企留念呀!



把 Pekkle 扇真係靚到無話可說,前、後幅係唔同公仔,拎住把扇,簡直就係愛不釋手,唔想放低呀... 以我所知,連開幕禮都未開始,Pekkle 扇就已經送哂喇,再勝出遊戲,都只係可以獲得 Pekkle 貼紙囉!真係好想要多幾把 Pekkle 扇呀!





No comments:

Post a Comment