Saturday, July 2, 2016

Godiva 90 週年扭蛋吊飾及匙扣

有睇開我網誌嘅人,應該都知道除咗 Pekkle,我最大嘅興趣就係食,主力係朱古力同雪糕,所以,當我知道 Godiva 為咗慶祝九十週年而搞嘅推廣活動,又點會錯過呢?

要首先喺 Godiva 消費滿 $200 以上,就可以加 $30 換一個玩扭蛋嘅代幣,每個扭蛋均內藏一款製作精美嘅『Godiva 夏季系列甜點』吊飾,吊飾一套共有四款,儲齊四個吊飾〔不限款式〕,可憑換購扭蛋時附上嘅密碼紙,於網上登記後,就可到門市免費換取一個精緻嘅匙扣,可作扣上吊飾之用。

2016 年最新推出嘅夏季系列甜點 -- Duette。一共有兩款口味,識我嘅都知我當然係會選擇榛果蓉嗰款啦!榛果蓉朱古力醬流心蛋糕,蛋糕內有朱古力餡,配上 Godiva 黑朱古力軟雪糕口味,綴以香脆的巧克力餅乾碎或、濃郁的朱古力醬, 口感好似好豐富咁囉。不過,我就覺得呢款甜品唔係太合我口味,可能我唔太喜歡食蛋糕,加上呢個蛋糕係偏向有少少 muffin 嘅質地,唔夠幼細、軟熟,我只可以講呢款甜點並『唔係我杯茶』囉.... 不過,既然係 Godiva 嘅新產品,試一次都冇壞嘅...




湊夠 $200,即刻先換四個代幣啦!睇下自己有冇咁好彩,一抽四個即刻中哂四款,唔洗再嘥錢抽過...

連代幣都靚過人,印哂 Godiva 嘅 logo...



結果我都係玩咗兩次,扭咗八個扭蛋先可以儲齊一整套... 不幸中之大幸係,另外一套亦都只係重覆咗其中一款,仲要係我至愛嘅軟雪糕添〔無論係吊飾,或者實物,軟雪糕都係最得我心〕。



三個軟雪糕吊飾



兩個雪糕杯吊飾





兩個朱古力凍飲吊飾



一個 Duette 吊飾



八個吊飾嚟張大合照先



憑附上嘅密碼紙於網上登記,可於 Godiva 門市免費換取匙扣一個,個匙扣不比吊飾差,製作都一樣係非常精美。



盒面有熨金字及 logo,厚身絨面紙盒,連個盒都好『靚仔』呀...



將八個吊飾放番入盒內,整齊又美觀。雖然要用 $120 先可以換到四款吊飾,感覺上好似有啲貴,但係就細緻度、精美度去衡量嘅話,我就覺得物有所值囉。

No comments:

Post a Comment