Friday, May 30, 2014

日本 Sanrio 2014 年最受歡迎卡通人物選舉 (Sanrio Character Ranking 2014) - 中期報告 << 選情告急!!>>

今朝如常上 Sanrio 官網投票時,無意之中發現日本版官網〔平時我係直接到英文版投票〕,發表咗卡通人物選擇嘅中期報告。Pekkle 嘅成績強差人意呀!唔只達唔到進入第二輪選擇嘅資格〔即係要喺所屬組別爭取到頭四名嘅位置〕,Pekkle 依家就連五甲都不入呀! =(



要 Pekkle 輸比 Kerokerokeroppi,又或者係 XO,我都心甘命抵,但係其餘三位卡通人物,我真係唸唔到佢地有幾紅囉?竟然咁都可以入到五強?!好失望呀!

喺呢度,我呼籲所有 Pekkle fans,要好好利用餘下嘅十幾日時間,投多幾票比 Pekkle 呀!

你的一票,十分重要!Pekkle 可唔可以擠身頭二十名之內,晉身下一輪投票,就要靠你神聖嘅一票喇!

你今日投咗未呀?

No comments:

Post a Comment