Thursday, May 8, 2014

Pekkle 潤手霜

雖然我唔識日文,不過每次當我買咗草莓雜誌之後,都會習慣睇下有咩新產品已經 / 即將推出,同埋最緊要睇埋下一期雜誌贈品係送乜,會唔會咁好彩有 Pekkle 份。

喺 5 月號嘅草莓雜誌中,就比我發現到有 Pekkle 新產物,但係礙於唔識日文,都唔知係 d 乜,不過無論如何,都好想擁有到,所以就托咗我嗰位經常會去日本嘅家姐,叫佢下次去日本時幫我買。



我家姐睇到我 send 比佢嘅相,就已經知道係 hand cream,而不出半個月,新貨已經到手!


雖然我唔用呢 d 產品,但係個盒真係好靚呀!拎上手都好有質感,仲要有凹凸壓紋,好精美呀!


我對美容產品冇乜認識,712円一盒嘅 hand cream,我衡量唔到算唔算貴,不過見到個咁靚嘅 Pekkle 盒,我覺得都已經值回票價!


翻查網址,原來呢個係韓國品牌,似乎都幾有規模咁添!雖然我對美容產品一竅不通,但係照計日本嘅美容市業都有番咁上下聲譽,但係呢個韓國品牌都可以攻陷到日本呢個市場,韓國果然係最新嘅美容王國喎!


其實,我依家都仲惆悵緊可以點樣儲住個盒,如果連埋入面嘅 hand cream 一齊儲,我又驚 d hand cream 會過期變質,陣間搞到連 Pekkle 個盒都唔要得咪蝕哂囉?但係我又唔係好想拆開個包裝,掉咗入面嘅 cream 喎...  點算好呢?

No comments:

Post a Comment