Thursday, July 11, 2013

Pekkle 休閒服


其實呢四款休閒服已經推出咗一段時間,不過因為我冇唸住買,所以都冇寫 blog。但係我啱啱先發現,原來有 Pekkle fans 係會睇我嘅 blog 去 "check" 下 Pekkle 有咩新貨推出。為咗可以推高 Pekkle 貨品嘅銷情,我梗係義不容辭咁去 "報導" 一下啦!

首先呢兩款都係短袖短衭套裝...

無論係顏色定係設計方面,我自己就比較鍾意呢款多 d,有幾次見到都差 d 忍唔住手想買,當然,最後都係理智戰勝咗感情啦!






最近好多 Pekkle 嘅產品都用咗呢對小情侶做藍本,我自己就麻麻地,因為覺得 Ruby 唔夠 Pekkle 可愛囉... 不過如果好鍾意 Pekkle 同 Ruby 雙雙對對嘅 fans,就唔好錯過呢套休閒服喇!






跟住落嚟呢兩套就係背心短衭套裝... 設計一樣,分別只在於件背心係吊帶款定係粗帶款囉...





以上呢四款休閒服嘅價錢,全部都係百幾蚊一套,都唔算好貴。有興趣嘅 Pekkle fans 記得去入貨喇!

No comments:

Post a Comment