Thursday, November 15, 2012

Pekkle 日版船襪




記得係九月號嘅草莓雜誌中,已經見到 Sanrio promote 將會推出一系列卡通人物嘅船襪,Pekkle 有幸都係其中之一。當時我已經講,希望征服世界會入貨,咁我就唔洗托人幫我去日本買啦!皇天不負有心人,果然比我喺征服世界發現到 Pekkle 船襪嘅蹤跡,價錢又唔貴,試問又點可以忍得手呢?

見到肥嘟嘟嘅 Pekkle 已經好開心,加上粉藍色嘅襪,更加令我愛不釋手...


腳底位置印有 Pekkle 嘅全名,冇串錯字嫁...





zoom 近 d 比大家睇清楚 Pekkle 嘅全名,2012 年全新貨品!





日本貨即係日本貨,連 product tag 都靚過人,正~






雖然係強國製造,不過寫明 "For sale in Japan only",今次真係要 "多謝" 征服世界入貨,我先可以咁方便喺香港都買得到!







船襪單價標明係連稅 399 日元,但係估唔到坐完飛機嚟到香港,單價係仲平過喺日本買喎... 又再一次要 "多謝" 征服先得嘞,相信因為係佢地訂單數量大,以批發價入貨,所以先可以喺香港賣得仲平過喺日本囉!



No comments:

Post a Comment