Friday, November 23, 2012

Happy Sanrio Winter 2012 Catalogue

最新一期嘅 Gift Gate catalogue 又出咗喇!一見到就拿拿聲拎咗一本,喺歸家途中已經急不及待一路行一路睇,點知每多揭一頁,就多一份失望囉!


唔知係唔係 Sanrio 見到我喺 blog 入面成日都提到佢地密密推出 Pekkle 新產品,次次都會搞到我流血不止... 所以今次呢本介紹新產品嘅 catalogue 入面,大部份 Pekkle 嘅產品都係翻炒之前嘅,包括 ---

三款家居拖鞋




抺手布、紙巾盒套及大、小保溫壺




五款手錶




聖誕系列鐳射貼紙



Pekkle 喺短期內冇新貨推出,確係可以幫我慳番唔少錢嘅,不過今年農曆年唔單只冇新款嘅利是封,就連揮春亦都只係得一款新嘅,咁咪冇得將 Pekkle 嘅賀年飾物貼滿屋企?好失落囉!






我反覆睇咗本 catalogue 三次,只係搵到呢款『通花揮春』係真正嘅新貨...




zoom 近 d 先...




見 Sanrio 都唔再投放資源去推出 Pekkle 產品,Pekkle 會唔會又再一次沉寂呢?好擔心喎!

我發覺自己都幾難服侍,出得多產品又鬧,冇新貨推出又唔開心...

1 comment:

  1. 呢D產品.價錢都不菲...
    [版主回覆02/26/2013 02:06:03]都係嫁!所以要揀嚟買囉!不過最近似乎都出少咗好多 Pekkle 精品!

    ReplyDelete