Sunday, February 5, 2012

Pekkle 保溫壺〔大〕

繼上年推出既保溫杯之後,今年就推出左新既保溫壺,我覺得好實用,可惜印刷及手工都好有問題,我去左幾間 Gift Gate、揀左無數咁多個暖水壺,都冇辦法搵到一個手工同印刷印得好既保溫壺,結果有瑕疵既都照買,唯有安慰自己,就算買到個完美既,日日拎黎用既話,都會好快就整花啦...

其實個保溫壺真係好靚,可惜手工就認真麻麻地喇!









好明顯既瑕疵位:上左色既地方,唔係印花左,就係刮花左、甩左色...









成個圖印歪左,仲印到『出哂界』添...




已經用左兩個星期,發覺除左印功差之外,手工質素都好差,因為個蓋係唔岩位,扭實左之後,係高、低不平,如果要就番個位既話,個蓋就會合唔實,d 水就好易流出黎... 唉,掛住檢查有冇花,就遺漏左試下個蓋,千揀萬揀、揀著個爛燈盞,依家個暖水壺係個『look』又唔掂、個蓋又唔掂!好彩... 個保暖功能都尚算唔錯既,總好過一無是處!唯有咁樣安慰下自己啦!

未買而又打算買既『同好』記住留意啦!除左要檢查好個外殼之外,個蓋都好重要嫁!

No comments:

Post a Comment