Thursday, November 17, 2011

10 月號草莓雜誌贈品 - Pekkle postcard

草莓雜誌 12 月號係 11 月 10 號都已經出左...  而我,今時今日仲係寫緊 9 月 10 號出版既 10 月號草莓雜誌,真係慢左好多拍,不過冇計啦!鬼叫 Yahoo blog 無啦啦又搞 upgrade 咩!

當日除左 blog 友愛麗生既報料之外,其實我自己上 Sanrio 個網頁,都知道 10 號既贈品係有 Pekkle 份,可惜我去左幾間征服世界同埋 Gift Gate 都賣哂,剩番其他公仔既贈品,原本都唸住放棄,點知咁岩我家姐 10 月頭又去日本,我當然『好順便』咁托佢幫我去日本既 Gift Gate 搵下啦!點知又真係比佢搵到喎,佢仲話全店都仲有好多本存貨,不過有 Pekkle postcard 既,就只得番兩本,佢就掃哂兩本番黎比我!加埋我係香港買既一本,我一共有三本 10 月號既草莓雜誌!




呢 d 就係 10 月號草莓雜誌贈品 postcard 喇!係香港買果本係送 My Melody,其餘兩疊就係日本買既!




一套 postcard 共有四款 design,每款 design 都有兩張。



大家見到嘛?Pekkle 呀!雖然 Pekkle 只係出現係『雜錦』款,不過都好過冇啦!




每款兩張,買左兩本,所以一共有四張!!




zoom 近 Pekkle 比大家『欣賞』下啦~~~



No comments:

Post a Comment