Thursday, September 29, 2011

日本版 Sanrio 100 個卡通人物 memo pad

雖然我唔識日文,但係睇 10 月號草莓雜誌編輯欄時,估計日本會推出一款 Sanrio 100 名卡通人物既 memo pad,當時已經心唸香港會唔會有得買呢?點知上星期六,又真係比我係 Gift Gate 搵到喎!



隱隱約約睇到第一頁既 memo 紙,係唔係有 d 熟面口呢?無錯!就係 Pekkle 喇!第一頁就已經係 Pekkle!!



呢款 Pekkle 既造型好〝復古〞呀!起碼都係十幾廿年前既設計!!不過難得係日本貨,冇計喇!memo 紙上有兩行日文,唔知佢講乜呢?


全疊 memo pad 一共有 200 頁,100 款公仔,即係每款公仔都有兩張 memo 紙。



買到由日本空運既 memo pad 固之然開心啦,不過最開心既係,當我買兩疊 memo pad 時,見到原裝 memo pad 既紙盒,竟然都印有 Pekkle,我又膽粗粗咁問下個 sales 姐姐肯唔肯比我,點知佢又肯喎!就係咁,我連印有 Pekkle 既 memo pad 原裝盒都可以 keep 到喇!



No comments:

Post a Comment