Wednesday, November 24, 2010

Sanrio 50 周年扭蛋

Sanrio 50 周年確係一件大事,紀念精品排山倒海咁樣推出,就連扭蛋都有 Sanrio 50 周年份呀!


一共有兩款:



第一款:膠手帶



中間個膠公仔係可以拆出黎,如果扭左 6 個公仔,可以將所有扣埋係同一條手帶上面戴都 ok 嫁!



一彈二十款,可惜冇 Pekkle 份...



第二款:手機吊飾


可能我平時少玩扭彈,唔好笑我大鄉里,我覺得呢款 "蛋殼" 好新穎,開 "彈殼" 唔係扭,而係有個扣扣住,好保險咁!再加上個 "蛋殼" 係磨沙面,仲有個 sticker 封口,包保扭蛋場既 staff 唔可以 "偷龍轉鳳",收起哂 d 特別公仔拎出去賣,所以我比較鍾意呢款扭蛋公仔,而且手工都較膠手帶精細,雖然唔係 Made in Japan,起碼都唔係 Made in China 先嘛!



可惜既係,呢款扭蛋全七款,不過一樣都係冇 Pekkle....  



其實呢款扭蛋既手工都幾好,就算冇 Pekkle 份,我都幾鍾意,尤其係隻 TuxedoSam 添!希望下次有機會可以扭得到啦!



唔知大家有冇留意到呢 d 扭蛋機呢?又唔知仲有冇其他款式呢?希望終有一款扭蛋係有 Pekkle 份啦!!


No comments:

Post a Comment