Sunday, November 29, 2009

Sanrio Village 50 個聖誕傳奇明信片

上一篇提到 Sanrio Village 50 個聖誕傳奇呢個節目係 11 月 16 日已經開始左,因乜解究我會拖到今時今日,12 月都就快到先去呢?咪就係因為呢套明信片囉!

由於龍頭 Vi 既報紙訪問,我先知呢個活動係 11 月 15 日舉行開幕禮,其實當日已經想去,奈何果日又唔得閒,唸住 11 月 21 日就去,點知又比我知道 11 月 26 日開始先會有呢套明信片發售,為左要買到呢套明信片,唯有再推遲去青衣城既計劃啦.... 好彩終於都順利買到呢套明信片 lu...

雖然之前 Pekkle 都有出過明信片,不過我係一張都冇買過,依家終於都可以擁有 Pekkle 既明信片,雖然唔係 Pekkle 獨自一張,不過我都已經好心足嫁喇!

四款明信片都有閃粉點綴,設計都算唔錯,而且只要捐不少於 $10 比公益金就可以帶其中一款番屋企,我覺得係超值呀!


四款明信片中,就只有呢兩張有 Pekkle 份!少係少左 d,不過都好過冇啦!


值得一提既係,每張明信片都已經貼上 $1.4 郵票,可以隨時寄得出去,最特別既係每張明信片既郵票都有唔同既 Sanrio character,好靚呀!唔知有冇 Pekkle 份呢?




之前都已經知郵政署有個服務係可以印 d 專用郵票,不過如果冇記錯係每次最少要訂五十版,當時都仲未知 yahoo blog 有咁多 Pekkle fans,所以都冇上過心,唸住自己都冇乜可能可以訂到咁大量,依家唔知有冇呢個可能發起一齊訂 Pekkle 郵票呢?又唔知呢個動作算唔算侵權行為呢?

題外話:係青衣城既客戶服務部拎左呢張宣傳單張,得知由 12 月 3 日開始,一連四個星期都會有 Sanrio 既精品換,只要係商場消費超過 $800〔兩張單〕就可以換到.... 唔知係四款精品之中,會唔會有 Pekkle 份呢?有既話,即係代表住大家要預備定 "彈藥 ",連續四個星期走去青衣城消費換禮物 lu...



No comments:

Post a Comment