Sunday, October 11, 2009

Pekkle 休閒套裝

Pekkle products 靜左一排冇新貨,連帶我地一眾 Pekkle fans 既 blog 都沉寂左... 好彩,期待已久既 Pekkle 睡衣終於都面世喇!相信各 Pekkle fans 陸陸續續都會去入貨,唔知大家係唔係去吹水怪度買呢?有冇留意到 Pekkle 又有新貨接受預訂?


登!登!登!登!今次新貨係..... tracksuit!!以我所記得,Pekkle 之前係從未出過呢 d 類型既套裝嫁!好興奮呀!


預計到貨日期:11 月 15 日


尺碼:S 至 XL 碼


質地:剪毛絨布〔即係抓毛囉!〕


顏色:雖然 catalogue 有灰、淺藍、深藍色三款,不過根據吹水怪分店個女 sales 講,間廠只係會出灰同淺藍兩色。〔既然係咁,唔明仲乜份稿會有三種顏色...


價錢:$270 一套


吹水怪話限量訂購 250 套喎!大家有興趣既話,好快手去訂貨喇!


係吹水怪間舖度 "偷影" 番黎... 希望大家睇得清楚啦!



同場加映:吹水怪將成幢 Pekkle 睡衣放係門口,高過擺係隔離既 posters,粗略估計都應該有三、四十套,比起佢地信和分店既情況誇張好多,當時我就係度唸,唔知係唔係因為經 "龍頭 Vi" 大力推介吹水怪呢間舖,所以呢 d 貨全部都係我地一班 blog 友訂既呢?



依家我最期待既就係 Pekkle 雅芳婷床上用品,其實一踏入 10 月份,係要番工既日子裡面,我已經日日都去一田雅芳婷個專櫃 "巡舖",我又唔敢開口問個 sales 幾時先有貨番喎...  經常係佢地個 counter 巡黎巡去,我怕有日比佢地以為我意圖不軌想高賣就弊勒!唉...唔知幾時先會番貨呢?再係咁落去,就算唔比人當賊扮,我唸我都就快變左隻長頸鹿 lu...


1 comment:

  1. 如對Pekkle有興趣,可到以下網址 http://hk.myblog.yahoo.com/pekkle-land

    ReplyDelete