Monday, August 10, 2009

Pekkle 蛋糕

好耐之前係阿 Vi 既 blog 見到佢 post 其他 blog 友訂製既 Pekkle 蛋糕出黎時,已經『驚為天人』,之後係舊年 11 月,又見到另一位 Pekkle blog 友 ngpigpig 生日時既;立體 Pekkle 蛋糕,再之後到今年 4 月當阿 Vi 同另外兩位 Pekkle fans 生日時,佢地不但相約一齊出黎慶祝,仲訂埋個 Pekkle 生日蛋糕一齊切添!當時睇到我心癢癢,雖然我唔多 "好" 蛋糕,不過見到咁多咁得意既 Pekkle 蛋糕,幾唔鍾意食都想擁有...


估唔到呢個咁得意既 Pekkle 蛋糕,會係颱風〝天鵝〞襲港時出現係我面前!!


係一個好突然而來既 moment 收到呢個蛋糕...真係好驚喜!!



裝下係咩黎先.... 嘩 Pekkle 呀!Pekkle 對住我笑呀!仲笑得咁開心添!超得意呀!!



裝完左邊,裝埋右邊先.... 全方位 360 度既 Pekkle 都係對住我傻笑呀!正~~



欲窺全豹,開左個盒咪得囉!開.... 登、登、登... 無著衫既 Pekkle 呀!



個蛋糕真係超大個呀!高度我唸都有三、四吋以上.... 一問之下,原來個蛋糕有成四磅咁大.... 四磅蛋糕,屋企冇人鍾意食蛋糕,勉強會食蛋糕既只得兩個人.... 咁大個蛋糕,點食得哂呀... 



個蛋糕實在太靚啦,最初真係切唔落手,再加上自己真係唔多 "好" 蛋糕,反正都唔會食得哂,所以最後都只係切左對 "錯體白色腳" 〔Pekkle 對腳應該係黃色嫁嘛!〕黎食就算。講真,食味就好一般,而且個蛋糕做得太硬,彩藍色既色素亦太過〝嚇人〞.... 不過無計啦!藍色根本就係 Pekkle 既代表色嘛!用左其他顏色就唔對版啦!看在 Pekkle 同一份心意份上,縱使個蛋糕食味一般,我都比足一百分!!



 "對 Pekkle 腳" 係比我刮走哂 d cream 之後,都一樣係食唔哂!所以最後我唯有忍痛割愛,將餘下既蛋糕 "肢解" 之後,再托媽咪送比 d 隔離鄰舍食囉...


1 comment:

  1. 生日快樂! 個蛋糕真係好靚. 不過太多cream啦!
    [版主回覆08/11/2009 14:02:00]撇開超得意既 Pekkle 造型唔計,好似你整果 d 蛋糕靚好多、吸引好多咁喎....

    ReplyDelete