Monday, August 10, 2009

Pekkle 2010 年座檯月曆 / 記事簿

最近實在比較忙,雖然『好耐』之前已經係檸茶既 blog 睇到 Pekkle 既 2010 年座檯月曆同記事簿都出左,不過要等到今日先有時間去買,雖然八成 Pekkle blog 友都寫左 blog,我依家先寫遲就係遲左 d,但係都要 post 上 blog,以示我對 Pekkle 既重視嘛...


由於太多 blog 友已經 post 左呢個月曆同記事簿上 blog 既關係,恕我比較懶惰,無詳細咁逐頁影低...


有少少野想講既就係今年既座檯月曆封面果一句:一帆風順... 令原本〝Made in Japan〞既 Pekkle 係加左呢句之後,成件事即刻變得好『港式』....



我個人覺得記事簿背頁中既廚師 look Pekkle,個頭好似有 d 唔對稱既感覺,總覺得成個公仔既比例好似壓扁左少少咁,令到 Pekkle 個頭好似『肥』左 d 咁囉!



唔知我以上兩個『觀點』,有冇 Pekkle fans 有同感呢?


『受了教訓』之後,人都學精左,今年雖然早左咁多就出左座檯月曆同記事簿,不過我今次每款只買左一本!因為根據『往績』,呢 d 有時限性既 products,通常一到 12 月就會劈價求售,依家各買定一本先封左『買唔到後悔之門』,到時清貨先再以低價購入溝貨,咁就包冇蝕底啦!


順道一提,唔知係唔係連 Gift Gate 都已經留意到我地呢班『鴨會社團』既存在呢?因為我見 Pekkle 係屬於佢地第一批出既月曆 / 記事簿公仔之一,我買時就聽到有其他客問佢地有冇 Hello Kitty、Charmmy Kitty 等,售貨員都話要遲 d 第二批先番貨囉!


1 comment:

  1. ...同妳諗法一樣...各買一本睇住先...劈價時再入
    [版主回覆08/10/2009 16:07:00]大家都係精明既消費者!!

    ReplyDelete