Thursday, May 28, 2009

添好運點心專門店

趁假期有時間,走左去開左業都有一段時間、各方報紙、雜誌都 "爭相" 報導既 "添好運點心專門店",一心就係去試下由米芝蓮三星餐廳龍景軒既點心部主管,自己出黎同朋友打天下開既點心店既食物質素...


始終係自己創業,相信比起佢貴為四季酒店點心部主管時,工作量一定大增,而且好多方面都要考慮到,單係控制成本呢一環,一間點心店同四季酒店比,簡直就係兩回事!所以點心店開係一個比較 "隔涉" 既位置,可能舖租比較平卦?好彩都叫做係旺角,都可以叫靜中帶旺既...



可能係假期啦!估唔到下晝三點幾四點呢 d 非繁忙時間都一樣有咁多人等位... 真係好食成咁咩



等左一個鐘,終於都輪到我.... 


入到舖頭,個環境迫到你係無辦法可以好 relax 咁 "享受",檯貼檯、人貼人咁坐,張檯係連擺壺茶既地方都冇,所以係要靠侍應不時咁拎住個茶壺,逐檯逐位咁添茶既!


選擇唔多,就係得呢張點心紙咁多野....



除左甜品同盅頭飯項外,每個類別都有試過,老實講,食味真係好一般,係芸芸咁多種食物之中,我唯一覺得好食既就只有 "酥皮焗叉燒包",其餘既點心,同一般街坊茶樓無異。


平心而論,正所謂一分錢一分貨,以佢地既價錢黎講,你都唔可以對佢地食物質素要求好高囉!我只可以話,呢間點心店真係好抵食,樣樣食物都係十幾蚊,最貴一款都唔過 $16,不過要我用咁多時間去排隊食 d 一般質素既食物,我就覺得唔係好值得囉!如果你問我會唔會再幫襯,我會答你:為左個 "酥皮焗叉燒包",我唸有呢個可能,不過就一定唔會再係等位去食,而係買外賣囉!


P.S. 恕我冇影到食物同舖頭既相比大家睇,因為間舖頭實在太細又太多人,根本隻手伸開 d,都已經撞到隔離檯!所以我都係匆匆食完就埋單走 lu...


1 comment:

  1. 祝你端午節假期愉快
    銀包好似隻粽咁漲卜卜!
    [版主回覆05/29/2009 01:03:00]多謝!多謝!大家咁話!

    ReplyDelete