Wednesday, May 27, 2009

i-Scream 手造甜品 Semifreddo

一向力撐 XTC 同 i-Scream 既我,睇雜誌知道 i-Scream 推出左新產品 -- Semifreddo,我又點會錯過呢?原本唸住要去 PP 或者 IFC 分店先有得食,點知前晚放工行過新城市分店,竟然比我發現左 "佢" 既蹤跡!一間連 i-Scream 最 classic、最得我心既 Dark Chocolate gelato 都冇得賣既沙田分店,竟然都有呢種新產品?梗係二話不說,即刻買左四杯番屋企慢慢嘆啦!連搭車過海既錢都慳番,正!!


好彩佢地都特製左 d 紙托同紙袋 for 外賣,size 剛剛好扣住 d 甜品杯,唔洗驚會倒瀉,抵讚! 雖然距離屋企都有一段頗遠既路,好彩佢地又有乾冰供應埋,番到屋企都冇乜點溶到!



左起:芝麻、乳酪、芒果同朱古力



乳酪係比我家姐食既,佢既評語係:都幾滑、唔太甜...


芒果味係我媽咪既,佢話都幾好味,好滑,杯底有粒粒好似芒果乾既 "乾果" 都幾得意,不過佢話唔值咁既價錢囉〔平時買野比佢食唔會講佢知幾錢嫁,因為佢成日都會嫌貴、話唔抵... 不過今次係同佢一齊買,所以冇得呃!



呢兩杯當然係我自己食啦!朱古力味其實唔夠香濃,好彩感覺都幾滑既,好似食緊 mousse 咁囉!不過原來底部有 d 好濃烈既朱古力醬,加埋面層酸酸的好似橙既果醬〔其實係熱情果啫喱黎嫁〕,應該係岩岩好可以平衡番唔同既味道。如果一啖食哂三層既話,口感其實應該幾豐富、幾夾嫁!可惜我一早唔知道要咁樣食先可以食出個味道來,所以我食既時候既感覺係:先係好酸、再係感到好滑、之後就苦苦地咁!三種唔同層次既味道分開哂黎食!嘥哂!


芝麻味,可能因為佢個面鋪滿芝麻,所以整體感覺係好香芝麻味,同埋一樣都好滑囉!都唔錯既...



我都必須承認,我份人係有 d bias 既,呢 d 甜品其實同 mousse 好類似,係一般既 buffet 都係 d standard 野,但係我食 buffet 既時候,係從來都唔會食既!自己亦都從來唔會買 mousse 黎食囉!但係今次正正係因為 i-Scream 呢個品牌,令我專登捧場買黎試下。至於價錢方面,原價 $30 一杯,現推廣價 $25 一杯,三、兩啖就食完一杯,值唔值得就見仁見智咯!如果以我自己黎講,$30 我會寧願買番一球 i-Scream 既 gelato 食囉!起碼都多雪糕 d 嘛...


No comments:

Post a Comment