Saturday, September 6, 2008

Pekkle 2008 年鬧鐘

今日去完朗豪坊睇戲,就過左去瓊華睇下 Pekkle NDS 筆同文件袋番左貨未,結果仍然係令人失望既.... 不過又比我意外地發現左有第二樣新貨番左,就係 Ellon 出既 2008 年鬧鐘,二話不說就即刻入貨....


如果係以前既我,其實未必會第一時間買入呢個鬧鐘,因為個 design 都幾平凡,仍然係用緊幾年前既造型,呢個好似跳水造型既 Pekkle 公仔,甚至係之前出既鬧鐘都已經用過,真係冇乜特別!不過基於識得越黎越多 Pekkle blog 友既關係,依家但凡見到 Pekkle 既蹤影,都已經開始有 d 失控 lu....



因為太過〝猴禽〞,所以係貨都冇驗過,甚至連有咩 functions 都唔知既情況下,就已經匆匆買左..... 番到屋企 check 鐘,先發現原來響鬧時係會有藍閃光既,都幾特別喎,算佢彌補到設計上既不足啦!



zoom 近 d 睇下藍閃光既效果,都幾犀利下嫁...



呢個鬧鐘,如果去專門店 Manis 買就要 $109,而瓊華亞叔就只係賣 $85,可惜我去時佢地已經賣哂....  唔想再等佢番貨先買既關係,我最終都係忍唔住,以 $89 既價錢去左隔離後生仔果間鋪買,雖然買貴左 $4,不過可以即時擁有,都算值得既!


No comments:

Post a Comment