Friday, December 14, 2007

雀巢奇趣杯

雀巢出左奇趣杯系列都有一段日子,其實只係一杯普遍既雪糕杯,特別之處就係加左一件玩具係雪糕杯入面,就好似日本既玩具果子咁,又似出奇蛋,有得食、又有得玩  ,仲要係睇唔到入面既咩公仔,先夠哂〝刺激〞嘛。


 


記得之前出過好多款公仔,有小熊維尼、飛天小女警、蠟筆小新、超人、叮噹、軍曹、孖寶兄弟.... 當然最緊要就有 Sanrio 既公仔啦!雖然推出 Sanrio 火車系列已經係兩年前既事,不過既然可以令到我為佢寫 blog 既,就梗係有 Pekkle 份嫁啦!


 



 



 


唔好睇個火車軌好似好掂咁,其實一開掣,必出軌!就算唔出軌,都會甩車卡,總之就從未試過完完整整咁行完一個圈..... 我唸,呢 D 就係名副其實既〝可遠觀而不可褻玩〞....


 


記得初初一見到有奇趣杯有 Pekkle 公仔送時,真係發哂狂咁食,差不多隔日就買兩杯番屋企,日日飯後都食杯雪糕,可惜依然未能抽中 Pekkle,心灰意冷之下,赫然發現其實只要將雪糕杯舉高,係燈光底下將雪糕杯稍為傾斜,再搖晃幾下,再根據各款公仔既車卡顏色、衣著顏色,就不難發現內裡係咩公仔款!如是者,我用左比預期短既時間儲齊一套之餘,仲先後開到三個 Pekkle 公仔添~


1 comment:

  1. 乜你甘醒架!早D話我知麻!甘我唔駛食雪糕食到成隻肥鴨甘啦!

    ReplyDelete