Sunday, April 22, 2018

7-11 鴨仔三寶 2018 - Pekkle 小瓷碟連曲奇

7-11 鴨仔三寶終於都集齊喇!

三寶之中,相信呢個小瓷碟連曲奇係最難搵嘅一寶,第一隻瓷碟都係全靠我朋友喺 17/4/2018〔公開發售前一日〕買到,到咗正式公開發售之日,我大大話話都行咗超過二十間七仔,次次都係空手而回,非常失望!好彩,後來知道星期六會再番第二輪貨,我都係全靠番第二輪貨時,先可以親手由七仔帶到鴨仔番屋企咋!



呢款小瓷碟連曲奇一共有十款 Sanrio 嘅公仔,就喺我行咗超過二十間七仔嘅『經歷』之中,我發覺最難搵到嘅就係 Pekkle。縱使見到貨架上推滿咗超過二十盒小瓷碟連曲奇,滿以為總有一盒會係 Pekkle,但係每次都係失望而回。就連比較罕有嘅 Pochacco,我都曾經見過三兩盒,唯獨 Pekkle 係每一次都冇辦法喺貨架上面搵得到... 所以,我有理由相信,Pekkle 根本係連『上架』嘅機會都冇,就已經被搶購一空,因為我自己買到嗰兩盒,正正都係靠七仔嘅店員拆箱,我直接喺個箱入面先可以搵得到!



得來不易嘅 Pekkle 小瓷碟,真係寧舍覺得靚!每盒有一隻小圓碟、一片曲奇餅,價值 $30,物超所值呀!

 





其實當我朋友幫我買到第一隻碟時,佢仲發現多一隻想幫我買埋嘅,但係因為瑕疵嘅關係我冇買到。因為我以為自己可以好易買得到,不過當我行咗超過二十間七仔都仲未買到時,我係有番轉頭去番呢間七仔,唸住就算有瑕疵,都叫做係親手買到,叫做有交代。點知,萬萬估唔到,連呢隻多咗兩粒癦嘅 Pekkle 碟都比人掃埋,唔知邊個 Pekkle fans,連『大粒癦 Pekkle』都唔放過呢?😁 



唔知係咪我地 Pekkle fans 人多勢眾又太過煩呢?我覺得今次推出 Pekkle 產品,七仔嘅店員冇之前咁有誠意幫我地搵,除咗好多間都堅持明明有貨,都一定要等到 18/4/2018 先開箱發售之外,當我每次搵唔到再問有冇貨或會唔會再番貨時,佢地都係冷冷咁回應:『擺哂出嚟啦!有就有,冇就冇!』

所以,我好感謝我買到兩盒嗰間七仔店員,佢係專登拆箱幫我搵 Pekkle 嫁!全賴有你!



No comments:

Post a Comment