Sunday, October 27, 2013

天平庵和果子 x Sanrio Characters

家姐由日本帶番嚟嘅手信 -- 天平庵和果子 crossover Sanrio Characters


日本限定!




著重包裝嘅日本人,又點會只係喺盒面印有幾位 Sanrio characters 咁 "小兒科" 呃?所以除咗每件和果子以印刷精美嘅包裝袋獨立包好之外,盒入面亦印有日本東京市五大 landmark,仲要係日文、英文對照!果然係好符合作為手信嘅 "條件"!





個人覺得細盒裝〔五個裝〕比大盒裝〔十個裝〕嘅印刷仲要精美,因為可能細盒裝個盒 size 比較細,所以佢地將東京市五大地標嘅英文版印咗落去墊底嘅卡紙上,真係一絲不苟!





和果子一共有五款包裝,不過味道就係一樣嘅。


唔洗問,呢盒和果子之所以能夠吸引到我嘅眼球,梗係因為 Pekkle 啦!睇下 Pekkle 喺 Tokyo Skytree 下走嚟走去幾得意。





隨盒附送產品說明一份,而內頁就印上有份出場嘅 Sanrio 人物介紹!






講番個真正主角〔不過對於我嚟講,Pekkle 先係真正嘅主角
〕---- 和果子。外型就有 d 似我地去酒樓飲茶時食嘅炸奶黃包,不過個口感就啱啱好相反,係好軟糯嘅。至於個味道嘛... 絕對唔係我杯茶囉!我發覺所有日式和果子都係有一個通病,就係實在太甜啦!當我食緊呢件和果子嘅時候,令我覺得自己好似食緊個純正蓮蓉月餅咁囉〔其實係比月餅仲要甜〕!所以,如果唔係因為有 Pekkle 嘅 "出現",唔好話要我買,就算係請埋我食,我都未必會賞面囉!

1 comment: