Saturday, February 2, 2013

7-11 x Hello Kitty & Friends Sweet Delight 新年特別版

今次換 Pekkle 公仔都尚算順利,因為只係用咗好少時間,就已經換齊『啫喱 Pekkle』同埋『朱古力 Pekkle』,仲要唔洗好似上次換 Crystal Charms 咁,又要出街買、又要人送... 今次純粹係靠印花喺 7-11 換番嚟,雖然數量就一定唔及龍頭 Vi 咁多,不過我都已經好滿足嫁喇!

因為已經達標,又仲有印花剩,所以我又心思思想換齊一套特別版,湊成一架火車,就係咁,1/2/2013 又要努力過喇...

尋日朝早番工之前就去 7-11 換公仔,嗰間 7-11 嘅店員已經好好人,比咗成八、九盒公仔任我揀,奈何我將幾個盒反覆咁又按又摸,個感覺都係一樣,心唸 "出事喇,應該係同款",不過見個店員咁好人,又唔好意思唔換,所以結果都係換咗兩隻公仔,拆開嚟睇都真係兩個相同嘅大口仔!



好彩今日屋企團年出街食飯,去咗另外一區嘅 7-11,終於都比我換埋隻新年特別版嘅布甸狗火車頭喇!





zoom 近 d 睇清楚,喺比較之下,我覺得大口仔靚 d,所以我都唔介意用多咗 16 個印花,去換多一個大口仔番嚟!




依家尚欠情人節特別版嘅 Hello Kitty 同 Dear Daniel,就可以儲齊六個特別版,湊成一架火車!由於 Hello Kitty 同 Dear Daniel 嘅體型相若,而今次特別版佢地兩個嘅造型亦都好類似,所以今次要換到一對嘅難度,應該會比之前兩次特別版為高,希望到時可以順利換到啦!



No comments:

Post a Comment