Tuesday, July 10, 2012

Sanrio 2012 Summer catalogue

Pekkle 新貨近兩、三年間進行左一連串密集式『攻擊』,搞到我地一班 Pekkle fans『遍體鱗傷』之後,最近情況似乎稍為緩和...

剛過去既個幾星期,Sanrio Gift Gate 同 Manis 分別都印製左最新一期產品目錄,目錄內雖然仍有一部份 Pekkle 產品,不過當中有好多產品一早都已經推出左,所以睇完兩本目錄都冇乜驚喜,而今次我亦只會介紹將會推出既新產品,已推出左既都無謂再多作介紹。




A4 文件夾,打鼓打到個鼓都爛埋,仲要比個『爛鼓』夾住左既 Pekkle,唔上唔落、狼狼狽狽咁,都幾得意喎...



A4 雙層文件夾,一共有兩款,上面嗰款既 Pekkle 拎住條『救火喉』玩水,論論盡盡既仆倒造型,雖然係冇乜新意,但勝在一個 folder 有三個 Pekkle 公仔,以多取勝!至於下面嗰款係舊款,冇乜特別。




1.2 公升水瓶,又一實用家居用品,雖然個形狀有 d 『怪異』,不過只要呢個水瓶係可以裝到熱水既話,呢個將會係今期目錄內我一定會買既新產品!




熟悉我既人都知,我有個外號叫『雨遮屠夫』,過往『死』係我手上既 Pekkle 雨遮不計其數,再加上今年呢款遮既 pattern 唔會太過 childish,所以呢樣新產品將會係我第二樣既 "must buy items"...






LED 型格手錶,又跳字、又鏡面咁,睇幅圖仲似乎係膠錶帶,呢個要視乎實物靚唔靚,同埋價錢先貴唔貴,先決定會唔會買。




整本 catalogue 就只有以上既新產品,其餘都係已經推出既舊款,可以不提。

唔通人都係犯賤?之前兩、三年當我見到琳瑯滿目既新貨目錄時,總係『叫苦連天』,唸住又要『大出血』,到今次冇乜驚喜,終於都可以有『喘息』既機會時,又即刻嫌棄... 我發覺自己都相當難服侍...

No comments:

Post a Comment