Friday, August 26, 2011

Pekkle 帆布袋系列

Pekkle 最新既帆布系列,一共有兩款側孭袋、銀包同碎銀包,雖然設計好精美,不過由於知道自己唔會用,所以只係揀左其中兩款用黎收藏!


大款側孭袋,catalogue 就話係手挽袋,但係條肩帶都夠長,其實可以側孭上膊都冇問題!



個袋都幾大,有埋 "風琴位",可惜係袋口只有一粒磁石既設計,冇拉鍊,而袋內都只係有一格小袋仔,並冇任何其他間格,唔係好實用。



呢 d 類似 "fake print" 既設計,都相當 trendy,所以就算印左公仔係上面,大人拎黎用感覺上都唔會太過 "幼稚" 同 "扮細路" 既。



無論係邊個 size 既袋,袋內既產品標籤,都有印左 Pekkle 既 "嘜頭"。



另一款買左既就係碎銀包,見到佢令我唸起之前朋友親自縫製既 Pekkle 口金包包,所以忍唔住買左。



如果呢個包包可以再大個 d,而又唔用米白色、用番 d 襟新少少既顏色既話,我唸我會買多幾個黎用囉!



1 comment: