Sunday, May 2, 2010

Pekkle 口金包包

唔知係因為工作忙,定係因為 Yahoo blog 實在被太多 spammers 搞搞震,而令我寫少左好多 blog,唔經唔覺對上一次寫 blog,都已經係三個月之前既事喇!


我呢個 "反潮流" 既人士,直至最近收到個朋友親手造既 Pekkle 包包先知道,依家無啦啦又流行番係我媽咪果一輩已經好鍾意用既銀包,亦都係因為咁,令我再次 "的" 起心肝再 update 下呢個 blog!


朋友專程去搵左一塊 Pekkle 布,整好紙樣、就岩公仔既位置裁剪,再一針一線咁縫製成呢個口金包,勁靚呀!



對呢 d 手工藝一竅不通既我,實在無法去理解究竟要用幾多時間、精神先可以做到呢個包包;不過單係份心意,對我黎講,已經係無價寶!


過往呢位朋友已經親手做過好多 Pekkle 既精品比我,例如:Pekke 迷你十字繡八達通套Pekkle 摺紙公仔、Pekkle 水晶蠟燭等等... 不能盡錄。係呢度,我真係衷心多謝呢位朋友!多謝哂你呀!


No comments:

Post a Comment